
Język ulotki jak również jej projekt graficzny powinien być dostosowany do grupy docelowej. Zupełnie odmienny charakter powinna mieć ulotka skierowana do osób młodych, a zupełnie inny ulotka skierowana do osób starszych. Przeciętny przechodzeń tylko przez 7 sekund zwraca uwagę na ulotkę. Treść ulotki nie może więc przytłaczać potencjalnego odbiorcy. Najważniejsze jest jedno, mocne chwytliwe hasło, przyciągające uwagę odbiorców. Hasło to powinno wywoływać pozytywne skojarzenia, odwoływać się do miłych wspomnień. Ważne jest również to w jaki sposób roznoszenie ulotek Warszawa przebiega. Jeśli już to należy postawić na ich kolportaż w pewnym oddaleniu od śmietników. Można je roznosić po blokach i prywatnych domach, wrzucać do skrzynek na listy. Można również pozostawiać je w miejscach, które są często użytkowane- w salonach fryzjerskich, kosmetycznych czy w sklepie. Należy jednak wybrać takie miejsca, w których napotkanie potencjalnych odbiorców jest jak najbardziej możliwe. Jeśli więc reklamowana jest kuchnia domowa z tanimi obiadami to ulotki reklamowe można zostawić na uczelni. Skuteczny kolportaż ulotek warszawa przełoży się na większe obroty. Przy małych lokalnych biznesach, ulotki reklamowe są najskuteczniejsza formą promocji.