Kontakt z klientem to silny fundament w budowaniu imperium rachunkowego, ale dobre nastawienie, energiczny zespół i zaangażowanie w pracę nie wystarczą, jeśli po prostu nie będzie, dla kogo pracować. Klientów zdecydowanie przyciąga nazwa firmy, nieskomplikowana, krótka, łatwa do zapamiętania, a jednocześnie wzbudzająca pozytywne emocje. Jeśli nazwa to i logo, to musi być przemyślany projekt, łatwy do rozpoznania, rzucający się w oczy i przyciągający klientów, do tego doskonale współgrający z nazwą. Logo i nazwa to trzon, którego zwykle się nie zmienia, stąd musi to być przemyślana decyzja. Gdy już mamy logo i nazwę powinniśmy zająć się marketingiem, do tego najlepiej uzbroić się w różne gadżety firmowe, tak jak długopisy, ulotki, naklejki, plakaty. Warto też skorzystać z reklam w autobusach, tramwajach, czy metro. Pamiętaj o wyborze odpowiedniej lokalizacji, najlepiej tam, gdzie w pobliżu nie ma podobnych usług, a przy okazji miejsce jest chętnie odwiedzane przez mieszkańców miast. Nie zapomnij przy tym o odpowiednim wystroju lokalu, w którym klient czułby się komfortowo i swobodnie, zadbaj też o odpowiedni ubiór pracowników i czyste stanowiska pracy, przy których klient nie marzyłby tylko o wyjściu z pomieszczenia. Pamiętaj o partnerstwie między tobą, a usługobiorcą, przyjazne relacje i zaufanie z pewnością przyciągną innych klientów, a obecni nie będą rozglądać się za innymi usługami.
Prowadzenie biura rachunkowego z sukcesem


[Głosów:0 Średnia:0/5]