
Widząc, jakie sukcesy odnieść można dzięki internetowym biznesom, wiele osób ma ochotę iść w ślady przedsiębiorców, którym powiodło się w Sieci. Trzeba jednak wziąć pod uwagę to, że nie każdy biznes da się przenieść do Internetu. Wiadomo, że współcześnie także rzemieślnik ma lepszą szansę na sukces, jeśli potencjalny klient znajdzie jego dane na stronie internetowej. Ale to nie znaczy, że taki rzemieślnik ma szansę samą internetową stroną biznesu dużo zdziałać, bo o jego wartości świadczy jakoś usług wykonywanych własnymi rękami w miejscu wskazanym przez klienta. Hydraulik nie zrobi więc dobrego e-biznesu, chyba że zacznie przy okazji sprzedawać dobrej jakości części w sklepie internetowym. Może jednak wynająć odpowiednią firmę, która zrobi mu dobrą reklamę, ale wtedy e-biznes jest po stronie tej firmy, a nie samego zleceniodawcy. Poza tym nie wszyscy mają predyspozycje, żeby pracować w Internecie. Młode pokolenie wychowane jest przy komputerze i wie, jak korzystać z Sieci, więc może szybko opanować pewne konkretne zadania. Wielu ludzi starszych woli tradycyjne metody i nie powinno się ich zmuszać do całkowitego przestawiania się na świat wirtualny. Mają oni inne doświadczenia i umiejętności, więc warto zastanowić się, jak skorzystać z tych zasobów, a nie na siłę próbować wszystkich unowocześnić.