
Rękodzielnicy to specyficzna grupa sprzedawców. W momencie, kiedy na większości rynku odgrywa się walka na poziomie ceny pomiędzy konkurentami, to w tej dziedzinie dalej najważniejsza jest, jakość. Cena działa tutaj odwrotnie. Zamiast maleć, wzrasta i właśnie dzięki temu, te produkty cieszą się taką popularnością. Faktycznie rękodzielnicy cenią swoją pracę. Czy jednak ta grupa ma możliwość inwestowania w e-biznes? Czy powinni sprzedawać swoje produkty przez Internet? Czy na takiej zasadzie osiągną zysk? Oczywiście tak, jeśli zainwestują w dobre środki przekazu. Rękodzieło to specyficzna dziedzina, dlatego potrzebuje swoich własnych metod działania. Jeśli chcemy znajdować klientów przez Internet, nie powinniśmy otwierać własnego sklepu internetowego. Dlaczego? Ponieważ cały nasz zapał zostanie zużyty na organizację sklepu, a nie pozostanie nam go dużo na naszą działalność twórczą. Poza tym sklep nie przyciąga grona znajomych, czy miłośników, ale raczej przypadkowych klientów. W co powinniśmy więc zainwestować? Najprostszym rozwiązaniem jest, blog. Proponuje on nie tylko pokazywanie zdjęć, ale także tworzenie swoistej atmosfery, poprzez pisanie czasami szalonych, a czasami ciepłych tekstów, wypływających z serca. Poza tym możemy go wspomóc profilami na różnego rodzaju portalach. Tak działając zyskamy stałe grono odbiorców.